суббота, 16 марта 2013 г.

Модуль 10

Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; творили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили інструменти для підсумкового оцінювання; почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Створили презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; план впровадження теми; документ для фасилітації; визначили наявність усіх складових свого Портфоліо.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме – зрозумити,що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань. Особистісні зміни, а не статичне знання, є єдиним, що має сенс при виборі мети освіти в сучасному світі. Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Щоб цього досягти потрібні зміни як у самої системі освіти, так і зміни у вчителів по навчального процесу. згодна з думкою про те, що сьогодні вчителю потрібно давати роз’яснення цих питань. Щодо стратегій впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу з огляду щодо навичок 21 століття. Маю надію, що все це буде використовуваться у педагогічній діяльності вчителів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий